אחת לשנה או שנתיים צץ לו טרנד אופנתי חדש אחריו רבים מאיתנו הולכים בעיניים עצומות וכמובן לוקחים בו חלק. הפעם מדובר בתכשיט, לא זול יש לציין, תכשיט ששיגע ילדות בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל – צמיד הפנדורה הכסוף.
חברת פנדורה נוסדה בשנת 1982 בתור עסק משפחתי קטן והיום קיימות יותר מ-90 נקודות מכירה של הרשת ברחבי העולם. מדובר באחת החברות המובילות בתחום התכשיטנות והעיצוב – מותג ששם דגש על נצירת רגעים בלתי נשכחים במהלך החיים שלנו ועושה שימוש בחומרי גלם איכותיים כמו כסף, זהב לבן, אבני חן ויהלומים עם דגש על רמת גימור מושלמת – תכשיטים שמתאימים לכל מראה ולכל סטייל. הסרטון בו החברה מציגה את אידיאל היופי זכה כבר לעשרות מליוני צפיות ביוטיוב.
בנוסף לעובדה שמנהלי החברה טוענים כי היא פונה לכל הנשים, בכל המידות ובכל הגילאים – עדיין יש צמיד אחד שכבש את כולן וזהו הצמיד הכסוף שמחירו מתחיל מ- 295 שקלים ויכול להגיע גם לאלפי שקלים (זאת בהתאם לכמות וסוג התליונים שמוסיפים לצמיד עם הזמן). ככל שתוסיפו יותר אלמנטים וקישוטים על צמיד הפנדורה, מחירו יעלה. אין כמעט ילדה בישראל ומדינות נוספות בעולם שלא חושקת בצמיד המדובר.
התליונים השונים מכונים צ׳ארם ומדמים אירועים שונים שקורים לנו בחיים. אם בהתחלה היה מדובר בטרנד אופנתי, היום זה כבר סמל סטטוס ששם אותך במרכז העניינים. מליוני צמידי פנדורה נמכרו ברחבי העולם, הסלבס התמכרו תוך שניות והסיבה למחירים הגבוהים יחסית הוא בשל חומרי הגלם האיכותיים עליהם מקפידה החברה וכמובן – מותג זה מותג. על מותג כולנו מוכנים לשלם הרבה יותר. יש כל מיני סוגים של תליונים אותם משחילים על הצמיד הבסיסי וכמובן שאלו העשויים מזהב, כסף ומשובצים ביהלומים מעלים את מחיר הצמיד בהתאמה.