כיצד לשמור על השעון שלכם לאורך זמן

כיום, כל אחד יכול לבדוק מה השעה באמצעות הטלפון הנייד שלו. עם זאת, ישנה פריחה בענף השעונים, שהפך לסמל סטטוס לכל דבר. עבור גברים רבים זהו התכשיט העיקרי שהם עונדים, ונשים רבות רוכשות יותר משעון אחד כפריט אמנותי וכתכשיט המשתלב עם שאר פריטי האופנה שלהן. לכל המוזכרים מעלה, חשוב לשמור על השעון ולהגן עליו כדי ליהנות ממנו לאורך שנים. לפניכם חמש הפעולות שעליכם לבצע כדי לשמור על שעונכם.

נקו את השעון בזהירות

השעונים זקוקים לניקיון מדי פעם, מטבע הדברים. כמו כל פריט אופנתי אחר, ככל שתענדו את השעון יותר – כך תצטרכו לנקות אותו יותר. בבואכם לנקות את השעון, השתמשו במברשת רכה, במים פושרים ובמעט סבון נוזלי. לאחר הניקוי העדין, יבשו את השעון במטלית יבשה, רכה ונקייה. השתדלו להשתמש במים פושרים בלבד – הכנסת שעוני יוקרה למים חמים עלולה לפגוע בהם. אם השעון מכיל רצועת עור, השתדלו למנוע ממנה להירטב, שכן המראה שלה עלול להיפגע. כמובן, יש להיעזר בהוראות היצרן ולהשגיח לפעול בהתאם – ניקוי שגוי עלול לגרום לכך שהאחריות על השעון לא תכובד.

היזהרו בעת ענידת השעון

עליכם להיות זהירים בכל הנוגע לאופן ענידת השעון ולמיקומו. אורך חיי השעון יכול להיות גבוה יותר כאשר הוא נשמר היטב, גם כאשר אתם עונדים אותו. כך למשל, מומלץ לא להשתמש בשעון במקומות קרים או חמים באופן קיצוני, שכן הוא עלול להינזק. בנוסף, אם אתם מבצעים עבודות פיזיות או מלכלכות, מומלץ להסיר את השעון.

נהגו בזהירות בחומרים שעלולים להזיק לשעון

רצוי להימנע מכניסה למקלחת עם השעון, וכן למים מלוחים או למי בריכה המכילים כלור. המלח והכלור “מכרסמים” את גוף השעון ופוגמים בצבעו. בנוסף, מגע של השעון עם בושם, עם קרם גוף ועם שמני גוף למיניהם עלול לגרום להשחרת רצועות השעון ולקילופים בגוף השעון. לאחר מריחת קרם או התזת בושם, יש להמתין מספר שניות עד שהחומר ייספג בעורכם, ורק לאחר מכן – ענדו את השעון.

הישמעו להוראות היצרן

יצרני השעון לעתים ירצו שתמסרו להם את השעון אחת לכמה שנים, על מנת שמומחים יוכלו לבדוק אותו ולוודא שהוא פועל בצורה טובה. מומחי השעונים יוכלו לכוון את השעון באופן מדויק ביותר, להחליף סוללה וכדומה. תחזוקה של השעון אחת לכמה שנים תסייע להבטיח שהוא נשאר במצב תקין.

ביטוח לשעון

כשמדובר בשעוני יוקרה, יש אנשים ששוקלים לבטח אותם כדי לספק להם הגנה נוספת. כיום ניתן לרכוש ביטוח כדי להגן על השעון מפני גניבה, אובדן או נזק. מאחר שכבר השקעתם סכום כספי בלתי מבוטל ברכישת השעון, ניתן בהחלט להשקיע עוד קצת על מנת להגן על ההשקעה.

Comments are closed.

-->
מומלצים | צור קשר | טבעות אירוסין | איפור כלות בצפון | טבעות אירוסין| תכשיטים | קורס חשבי שכר | דף הבית שלי | מתנות מקוריות | 2012